skąd pomysł na zajęcia o tej problematyce?
Jesteś tutaj: DLA DZIECI przedszkola zajęcia grupowe twórcza gimnastyka umysłu kilka słów o zajęciach skąd pomysł na zajęcia o tej problematyce?
SKĄD POMYSŁ NA ZAJĘCIA O TEJ PROBLEMATYCE?
Jako psychologowie, na co dzień pracujący m. in. z dziećmi klas I-III szkół podstawowych, zauważyłyśmy narastające deficyty w zakresie procesów uczenia się.
Coraz więcej dzieci trafia do nas z trudnościami koncentracji uwagi na lekcjach, problemami przyswajania wiedzy, czy (w konsekwencji) trudnościami w zachowaniu.
Dlatego chcąc pomóc dzieciom (i ich rodzicom), stworzyłyśmy program o charakterze profilaktycznym, który zmniejszy lub zapobiegnie pojawieniu się trudności w nauce dziecka…
Nasze szkolnictwo nie uczy jak korzystać z prawej półkuli w procesie zdobywania wiedzy. Jednak szkoła wymaga i oczekuje od uczniów umiejętności korzystania z niej. Nadal przeciążana jest wyłącznie lewa (odtwórcza) półkula mózgu, która jest przez to nadmiernie eksploatowana, podczas gdy cały potencjał półkuli prawej nie jest wykorzystywany.
My przygotowujemy dzieci do nauki, wykorzystującej optimum ich możliwości.
Stosując zestawy ćwiczeń możemy nauczyć dziecko korzystać z prawej (twórczej) półkuli. Dzięki temu będzie mogło:
Jako psychologowie, na co dzień pracujący m. in. z dziećmi klas I-III szkół podstawowych, zauważyłyśmy narastające deficyty w zakresie procesów uczenia się.
Coraz więcej dzieci trafia do nas z trudnościami koncentracji uwagi na lekcjach, problemami przyswajania wiedzy, czy (w konsekwencji) trudnościami w zachowaniu.
Dlatego chcąc pomóc dzieciom (i ich rodzicom), stworzyłyśmy program o charakterze profilaktycznym, który zmniejszy lub zapobiegnie pojawieniu się trudności w nauce dziecka…
Nasze szkolnictwo nie uczy jak korzystać z prawej półkuli w procesie zdobywania wiedzy. Jednak szkoła wymaga i oczekuje od uczniów umiejętności korzystania z niej. Nadal przeciążana jest wyłącznie lewa (odtwórcza) półkula mózgu, która jest przez to nadmiernie eksploatowana, podczas gdy cały potencjał półkuli prawej nie jest wykorzystywany.
My przygotowujemy dzieci do nauki, wykorzystującej optimum ich możliwości.
Stosując zestawy ćwiczeń możemy nauczyć dziecko korzystać z prawej (twórczej) półkuli. Dzięki temu będzie mogło:
- więcej zapamiętać,
- lepiej odtwarzać zapamiętane treści,
- sprawniej przyswajać wiedzę,
- mniej się męczyć podczas uczenia się,
- rozwijać umiejętność kojarzenia, konieczną m.in. do nauki języków obcych.